poniedziałek, 3 czerwca 2013

Detektyw życia


"Spróbuj zostać detektywem swego życia
Odkryj na nowo, co w sobie masz.
Zrób właśnie dzisiaj maleńki krok,
Rozejrzyj się i patrz, co daje Ci świat."

Powyższym teksem, fragmentem mojej piosenki rozpoczynam pisanie bloga. Chciałabym dzielić się z Wami moimi pasjami, tym, co już udało mi się stworzyć i mam zamiar tworzyć nadal. Szukajcie tutaj wszelakich przejawów kreatywności, w które zawsze władam cząstkę siebie.

Na początek kilka owoców mojej pracy, która niesamowicie mnie wciągnęła.. czyli pomyślałam sobie: "Zrobiłabym bransoletkę z czegoś..." zaczęłam od jednej, a w ciągu kilku dni powstało już 15 ;) Kilka sznurków, łańcuszków, koralików... co kto lubi, dla mnie takie robótki to sama przyjemność :)
Prosta czarno-czerwona bransoletka. Wykonana ze sznurka woskowego, muliny i łańcuszka w kolorze srebrnym.
Kolejna bransoletka wygląda na błękitną, w rzeczywistości jest miętowa. Sznureczek pozwala na regulację i w ogóle założenie bransoletki ;)

Pozdrawiam,
Kar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz